torsdag 2 maj 2013

Jordgubbspyramid

Ledigheten har jag tillbringat mycket ut i trädgården. Har krattat hur många skottkärror som helst med gammalt gräs och kvistar. Har även haft turen och fått hjälp med att plocka ner den trasiga rosenbågen. Den nya rosenbågen är inköpt och skall sättas upp. Jag har funderingar på att bygga en sådan här jordgubbspyramid också. Det ser ju ganska lätt ut på bilden. Bilden hittade jag på nätet. Måste bara mäta ut hur stor den ska bli sedan bara köpa virke.

Marie

3 kommentarer:

  1. om du vill kanske tobbe kan snickra ihop en sådan om han har tid. jo,han sa jag skulle hälsa att armeringsjärnet som ni prata om vart slut el något så du vet (vet inte vad han pratar om men du skulle förstå)???PUSS

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har köpt en rosenbåde och jag förstår att armeringsjärnet är slut - väldigt poppis nu. Jag vill inte att Tobbe ska bygga - han har fullt upp med annat. VI måste försöka själva. Pyzz

      Radera
  2. ska du bygga ihop en sån? de kmmer bli fint. önska jag också hade en sån till jordgubbar. PUss

    SvaraRadera