onsdag 28 september 2016

Livet har en annan vändning

Helvete......jag vet inte om jag klarar av detta. Att vara ledig mitt i veckan gör att jag tröstar mig med kakor och annat skit. Nu gäller det att se till att inte sådant finns i hemmet - måste bara äta upp det som finns redan. Hur svårt ska det vara att börja motionera och äta sunt. Helt klart mår jag inte bra utan söker tröst i godsaker i stället för att röra på mig och gosa i mig godheter. Jag tror att jag kommer att äta ihjäl mig!
Jag rensar och rensar här hemma det är i alla fall bra. Snart blir det säkert loppis i Fyris park. Men så länge som det går att bli av med saker på Facebook tar jag det först.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. Åååå,jag vet.. Vi har perioder som är vågiga... Som gör att vi stoppar i oss skit.... Men vi måste kämpa! Peppa varandra. Har gått hyfsat bra för mig just nu... Men ibland blir det stopp!

    ÅÅÅ,loppis.. Har du bestämt något datum?? Ev kanske vill stå.....

    SvaraRadera