tisdag 31 oktober 2023

Blogg och Instagram

 Förr kunde jag inte vara utan Facebook. Men sedan jag ”lämnat” Facebook ( jag har kontot kvar, men kollar väldigt sällan på det samt i mobilen har jag tagit bort det) är det olika bloggar och Instagram som jag gillar mest av allt. Där finns det olika konton som jag kan drömma mig bort med. Härliga trädgårdar, fina små torp, människor som är super kreativa med sin tid i handarbeten, blommor, vandringar osv. Det känns som mitt liv inte går att uppfylla detta. Jag har ju länge velat ha ett litet torp. Men jag försöker övertala mig att det är mest jobb med det. Bästa är nog att omvandla lägenheten till något som jag verkligen kan drömma om. Ja drömma går ju. Som sagt finns många människor som kan göra fina grejer. Något som jag fastnat för är när det broderas på jeans eller tar tillvara på jeans. Alla bilder här är tagna från nätet - men håll med om att det är fint.

Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar