fredag 16 mars 2018

Mitt i allt finns det hopp

Mitt i min vardag som är en stor virvelvind finns det hopp om lugn.
Just nu vill jag bara lämna allt precis som det är. Låta smörkniven sitta i Bregott paketet, låta kalken i tvättstället vara, låta sophinken stå, låta dammråttorna härja....hur trött kan jag bli på allt?
Jag tror att min kropp har lämnat en varningsklocka och jag får ofta tanken nu förtiden " tänk om jag blir sjuk på något sett". Har aldrig i hela mitt liv stressat så mycket som just nu. Tur det finns människor runt mig som hjälper mig ur detta "klister". MEN tanken kommer upp vad kommer detta att kosta mig kroppsligt? Ja det vet jag ju inte än MEN en sak är säker mitt liv i stan kommer inte bli som mitt liv i Knutby.
Vill tipsa om ett Instagramkonto som jag ofta tittar in i och drömmer mig bort. Harmoni och inspiration ger torpet 125. Tack för det!
Jag kommer att ändra mig mycket som person och läggning. Har redan tankar på hur jag vill ha det.
Ta vara på livet och varandra.LEV NU.Kram Marie

1 kommentar:

  1. det blir nog bra i Uppsala med till slut.. OM ni saknar landet får ni komma hit ut :)

    SvaraRadera