måndag 28 maj 2018

Besviken

Jag är besviken på människor som tror de känner mig MEN som inte gör det men har talets gåva.
Det hela är en jobbintervju jag gjorde för någon vecka sedan. Jag var ärligt och svarade inte som chefen o de anställda ville höra. Vad gör du om 5 år? Jag vet inte vad jag gör om en vecka med mitt liv då min man är sjuk. Skulle jag hitta på? Vad gör du på fritiden? Jag har ingen fritid.... Skulle jag hitta på? Allt detta är resultatet att den chefen pratade med min chef och sa att Marie behöver proffitionell hjälp....VA HELVETE JAG HAR DET REDAN! 
Hela den här kvällen blev förstörd. Men nya tag i morgon.
Börjar så smått rensa lite i Facebooks vänlistan. Kan inte ha alla nyfikna människor kvar!
Mitt mål är ju att avveckla Facebook.
Måste visa lite pionbilder jag hittade på tidningen Lantliv. Älskar Pioner!
De är som mjukglass....
Måste nog köpa mig ett nummer av tidningen.
Ta vara på livet och varandra.LEV NU.Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar