måndag 21 maj 2018

Positiv energi


Bilden är lånad från Google och det röda huset till höger kommer bli min bostad i höst.
Som jag längtar!! Men slutföra detta boende först och stor utrensning står först på agendan.
Jag känner mer och mer att det ger mig positiv energi att få flytta. Jag får ett helt annat liv och jag känner även att jag vill ändra på mycket. Mina inre tankar om ändring är inget jag delar med mig just nu. NEJ....alla behöver inte veta. Men en sak som jag hoppas att ska träda i kraft är att slopa Facebook. Vilket jävla skit det är på den, ja kanske inte allt. Jag har ju sålt väldigt mycket saker på Facebook och det är jag tacksam för. Men denna smutskastning och bekräftelse mani kan jag klara mig utan. Ska försöka att blogga mera. Bara jag får igång bloggen på min telefon blir allt mycket lättare.
Jag vill även fokusera mera på mig själv och hoppas att jag kan göra det.
I dag har jag klippt gräsmattan och spolat av allt pollen från bilen. Det har nästan tagit mig hela dagen. Det slipper jag sedan ....åtminstone gräsklippningen.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar