onsdag 5 september 2018

Obeskrivlig känsla

JUST NU VILL JAG BARA FÖRSVINNA. Har aldrig i mitt hela liv känt mig som jag gör just nu.
Slutspurten på som husägare sätter sina spår. Jag mår så jävla dåligt när jag åker till huset. Otrolig trötthet, frustation, nära till gråten, olust, orkeslös...det går nog att sätta hur många ord som helst på hur det känns. Jag är ledsen inombords - inte utav att vi har flyttat utan att livet i vårt paradis Knutby fick ett sådant slut. Att jag inte mäktade med längre. Kände mig hjälplös på något sätt. Jag kämpade så ända in i bomben med allt - men det räckte inte. Ledsen att inte ha vänner som har hjälpt till på det sättet som vänner borde. MEN jag har redan satt finger på vad det beror på och nu är det ett lämnat kapitel. Nu börjar ett nytt liv för mig, min gubbe och min familj. 
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar