lördag 30 november 2019

Det kommer att sätta sina spår

I natt sov jag mycket oroligt. Allt beror på det telefonsamtal jag ringde upp igår. Det kommer att sätta sina spår. Jag ska att försöka agera så försiktig som möjligt ANNARS kommer det inte bli så bra för gubben min. Men nu är bomben släppt. Jag är otroligt ledsen. Men också kanske lättad över att orden kommer fram. För min framtid nu kommer inte fokusera på dessa personer. Att folk har mått så dåligt av mig i så många år och inte kunnat sagt något är nog det värsta. Men nu är dags att fokusera på mig själv. Tänker inte lägga ned energi på det som gör mig ledsen. De har satt ner foten nu och framfört sina åsikter - dock inte personligt med vi kan kalla det genom ett språkrör. Jag tänker inte smutskasta någon. De har gjort sina val...så får det bli. Allt är inte guld och gröna skogar. Detta har slagit fast riktigt hårt i mig. Den ljuva tiden är förbi.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar