lördag 24 juni 2023

Midsommar

 Vilket midsommarafton - god mat, god dryck, gott sällskap, roliga lekar, fantastiskt ställe och det absolut bästa vädret. Så mycket skratt. Jag är så lycklig att just jag fick fira med så underbara människor.






Tanken var att övernatta hos Catrin. Men fick skjuts både dit och hem samt kunde ta några glas. Bästa är ju ändå att sova i sin egna säng.
Drömstugan som jag var och tittade på för en vecka sedan är såld. Utgångspriset 1 495 000kr och det sista budet jag såg var 2 060 000kr. Jag kunde sträcka mig till 1 600 000kr. Men i mitt tycke var den super fin. Lagom för mig, dusch och vatten toalett samt nära mina vänner. Kanske lite stor tomt 3000kvm. Drömma går ju.





























Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar