lördag 24 juni 2023

Så funkar jag

 



När jag skulle bort i går fick jag på min lott att köpa snacks. Jag ogillar egentligen att köpa snacks. Två påsar chips för 38 kr en påse 28 kr. Ja då köper jag två fast jag bara behöver en SAMT att det blir billigare. Vad händer då? Jo då har jag en påse ”som jag spar”. Det blir inte riktigt så. Nej en förbannade påse äter jag upp själv. FAST jag inte bör äta chips pga min vikt. Samma sak om det gäller godis påsar. Helt sjukt beteende. Det är för att jag KAN inte motstå dessa saker. Speciellt de dagar jag ”tycker syndrom mig själv”, känner mig ensam, inget att göra fast det finns miljoner med grejer att göra. Jag måste jobba på detta att bli bättre på att köpa mindre skit att stoppa i munnen. Jag har nog gått upp 2 kg bara i dag.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar