tisdag 31 juli 2018

Inte konstigt

Rogivande bilder är något jag roar mig med när jag vill chilla lite. Inte konstigt när jag är mitt uppe i den jobbigaste biten av allt vad flytten heter. Försöker spurta med att sälja lite av mitt bohag, packar, planerar in i minsta detalj hur vi ska gå till väga.....då kommer ett jävla kravbrev från gubbens biologiska fars gamla hem. De jävla släktingarna har inte sagt upp elen och sedan bara skitit i allt. Det kommer ju inte bo någon mera människa där ... så ingen annan har ju brytt sig. Jag kan ärligt säga att jag är väldigt less på människor OCH bli inte förvånade över om jag säger precis som jag tycker.
När allt är klart med flytt och rens.....kommer jag att bli helt annorlunda det är jag helt säker på.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU.Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar