lördag 4 augusti 2018

Både lättnad och tråkigt

ÄNTLIGEN känner jag....både ock känner gubben.
Nu har vi lämnat staffetpinnen vidare till en familj som vi tror kommer vårda vår skönhet.
Efter 2 månader på blicket och en massa skit från människor. Jag sägare bara en sak att försöka att sälja saker på nätet är absolut inte lätt. Det finns sjukt många konstiga människor där ut. Hoppas att jag slipper detta med att sälja snart.
Men vi blev nöjda med försäljningen och köparna knystade inte ett dugg om priset.
Min morbror har erbjudit sig att hjälpa till med försälningen. Han tog kontakt med Mel's garage. Då blev det ett så konstigt svar om han kunde hjälpa oss sälja Edseln. " Det kommer att bli väldigt svårt pga att den är sönderannonserad". Med den meningen känner jag stolthet över att jag lyckades få den såld själv.
Ta vara på livet och varandra.LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar