måndag 8 oktober 2018

Njutbart

Hade jag en aning om att detta kunde skådas hade jag inte krypigt ner i sängen. Men jag visste inte om att detta kunde njutas av från vårt fönster. Bilden är "lånad" av Facebook och är tagen i Årsta/Salabacke i går kväll. Men efter en 36 timmars arbetshelg är jag inte så kaxig på att vara uppe länge. Kollade lite på TV:n och åt fruktsallad och glass. Härligt fenomen - norrsken.
Vaknar upp på morgonen och då läser jag UNT samt Aftonbladet. Gottsundaskolan här i Uppsala brinner. Så himla tragiskt att inte människor kan förstå vad allt kostar som de ställer till med. NU hade anhållit två tonårs tjejer. VEM ska betala? Jag blir så jävla less - ursäkta uttrycket på allt som förstörs. Det kostar varje kommuninnevånare mycket. Följden kan bli att något annat som innevånarna behöver kanske blir indraget eller super stor extra kostnad. Nej det gäller att hålla i plånboken - det kan komma riktigta dyrtider.
Sedan måste jag bara framföra att "de nyfikna tittarna" på min blogg har minskat från över 300 till 98 sidvisningar. Helt galet ....men lik förbannat inga kommentarer. 
Ta vara på livet och varandra.LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar