tisdag 2 oktober 2018

Nyfiken?

Nyfikenhet finns hos alla människor mer eller mindre. Även hos mig. Men att nyfikna måste vara anonyma gillar jag inte. Så när du ändå är inne här och läser mina rader - varför kan du inte bara skriva någonting? Nej det är väl dumt. Att det har varit 325 sidovisningar förra veckan och ingen har lämnat ett fotspår känns märkligt. Det är det här som gör att jag vill dra mig tillbaka på Facebook tex. Folk är för mig en gåta att bara gotta sig i andra människors liv utan att inte kunna lämna en kommentar eller bry sig. Ja ja...här går det ju i alla fall att styra på ett annat sätt än Facebook. Jag kan ju spärra så jag väljer vilka som får följa mina fotspår.
Alltså nu är det dags igen med att gotta sig i en kolonistuga. Denna skönhet kostar 650000kr!!!
Mycket pengar kan jag tycka. Men drömmen finns kvar om en egen kolonistuga.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar