lördag 6 juli 2024

En favorit kväll med en fin människa

 


En ganska ny funnen vän -Karin från Anhörig gruppen kom hem till mig i går. Vi åt tonfiskssallad och drack Måns Zelmerlöw Cava. Vilken energi hon sprider.
Hon tyckte att jag borde skriva ner mina drömmar.
Jag har ju drömt länge om ett pytte pytte litet hus - typ 30 kvm och en bit jord där jag kan pyssla om lite.
Jag skulle även vilja ha en ”husbil” - typ en 🛻.
Att kunna få vara i Sverige sommarhalvår och odla dahlior samt andra sommarblommor, lite jordgubbar, kryddor eller något annat ätbart. Att kunna få ha en blomsterkiosk där det går att sälja små blombuketter. Jag vill sticka, sy, lägga pussel och läsa böcker. Dricka ett och annat glas med rosé.
Här kommer bilder från nätet om van jag drömmer om









Den första bilden är från tidigare från min blogg.
Gillar den bilden skarpt.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar