torsdag 4 juli 2024

Nu är jag här igen


 Nu är jag här igen. Det finns ett sug efter att få skriva av mig och framförallt att läsa andras bloggar.

Det har hänt mycket sedan sist. Jag har hunnit fira jul, födelsedag, inskaffat nya soffor och rest till Berlin bland annat. Men att mitt liv skulle ta denna väg var det väl inget jag kunde ana om. Min pappa har kommit in på demensboende, min man har blivit sämre, det är otroligt jobbigt att jobba, rensar och försöker sälja föräldrarnas paradis - deras sommarstuga SAMT att en mamma som har kämpat och kämpar. Det är fruktansvärt jobbigt att se och leva med speciellt när min bror inte förstår det hela.

Men livet rullar på ….hur än det blir. Även fast jag har drömmar och vill göra egna saker kommer det i andra hand. Hoppas att det vänder.

Hittade en otroligt bra skylt som någon har satt upp i sin trädgård. Ett konto på Instagram visade denna helt underbara skylt Älska aldrig i en trädgård Kärleken är blind men inte grannarna. 😂

Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar