tisdag 9 juli 2024

Begär

 Många människor har begär på alkohol, snus, cigaretter, lakrits, godis, chips, kaffe… ja listan kan bli hur lång som helst. Men jag har begär på böcker. Helt galet är det! Jag kan till exempel inte kolla in hemsidorna Adlibris eller Bokus utan att vilja köpa packet böcker. Men jag läser sakta och har en hel bokhylla full med böcker ( som jag troligen inte hinner läsa innan jag stupar i graven). Men ändå vill jag läsa nya böcker. Köpa pocket tycker jag är ok. Men helst vore det bra att kunna låna på biblioteket. Ofta är det väldigt lång kö på biblioteket samt att lånetiden är för kort för mig. Jag har i vilket fall som helst ställt mig i kö på denna bok 

Jag har läst de tre delarna innan denna. Jag gillar verkligen denna serie. Men det är boksläpp vecka 38 och jag har könummer 14 på biblioteket.
Hittade även ett erbjudande på Adlibris - köp 4 betala för 3


Samt sista delen i Sju systrar av Lucinda Riley
Hon skrev väldigt bra böcker denna Lucinda. På min önskelista finns dessa också



En bokklubb borde jag gå med i. Det låter så trevligt att vara i en sådan.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar