måndag 16 april 2012

Otroligt snygga klänningar.






16 april 2012 dagens namnsdag är Patrik, Patricia.









Barnbarn Alicia är 2 månader i dag grattis stora tjejen!






När jag är ute i etern på nätet brukar jag spara bilder som jag gillar och här kommer det två bilder på snygga klänningar. Fråga mig inte vart jag har hittat dem eller så. Men bilden med de tre tjejerna är en sånggrupp ( som jag inte minns namnet på). Men visst är den vit/blåblommiga klänningen ur snygg? FAST kanske inte på min kropp då da´.



I går blev det ett sådan kanonväder att gubben och jag tog en promenad. Mot kvällen tog jag en till med Anette. I dag kände jag att jag tar en själv. Så himla skönt att höra fågelkvittrena och få in en massa ny frisk och skön luft i lungorna. Hoppas att vädret håller i sig.



Har även hunnit med att koka ägg, fixa risgrynsgröten och musli. Så snart är det lunch sedan dags att sova en stund inför kommande nattvecka. Det fanns två saker till på min dagliga lista - men det får läggas om till nästkommande dag.



Ta vara på livet och varandra. LEV NU - Kram Marie




2 kommentarer:

  1. åh så mysigt med promenader ju =) älskar det :D åh skönt att gå själv ibland, de tycker jag med :D
    jätte fina klänningarna va :) puss

    SvaraRadera