tisdag 1 maj 2012

Oj någon har ändrat här....

1 maj 2012 dagens namnsdag är Valborg.
Grattis farmor ängeln.

Jaha ja då var det nytt här på bloggen. Tänk på att jag börjar bli gammal och är inte 100% säker på datan. Men det får väl ta den tid det tar att få det snyggt.
Det har varit helg - tydligen. Ingeting som jag har märkt precis. Jobbade natt fredag, lördag och söndag. Sov några få timmar på måndagsförmiddagen och gick sedan till Anette för att fira hennes födelsedag. Hem tidigt för det nalkades jobb även idag - fast då dagtid. Nu är det gjort. Stackars gubben han har varit ensammen hela tiden. Men han har fått ovanligt mycket gjort i alla fall.
Jag har nog kommit i en svacka tror jag - tycker väldigt synd om mig själv, känner mig ensammen, är som en pösmunk, har miljoner av skrot hemma och kommer aldrig till skott med saker och ting i mitt liv. Det går säkert över snart.
Sedan håller jag mina tummar.
Ta vara på livet och varandra - LEV NU. Kram Marie

3 kommentarer:

  1. ja de är ändrat å ja e einte nöjd över de. önskar de va som förr!

    SvaraRadera
  2. önska du jobba dag tid igen mammsen, tror nog pappa gör de med <3 puss

    SvaraRadera
  3. Ja då är du inte ensam om att känna dej som en pösmunk o har en miljon skräp som måste kastas.. Precis så känner jag mej oxå. Men nu fasen ska de bli ändring..på skrotfronten!!Måste börja röja lite här o där..men att gå ner i vikt är svårt..tycker om att fika..Ha en bra dag,,imorn..Kram

    SvaraRadera