tisdag 28 februari 2017

Fettisdagen

Nu springer tiden, redan sista februari i dag och fettisdagen. Gubben och jag tog en varsin semla till kvälls fika. Förr bakade jag alltid semlor. Men nu köpte jag en påse med färdiga semla bröd, en påse med 8 stycken. Så bara att ta fram ur frysen och lägga i mandelmassa samt grädde. Hade jag bakat så blev jag tvungen att äta flera.
Måste bara visa vad Lotta på fyrasårstider. Jag följer henne på Instagram och läser hennes blogg lika ofta som jag läser Aftonbladet. Hon delar med sig av sitt liv och sin vardag. Så fina bilder och inspirationer. Här har hon och hennes gubbe byggt en odlingslåda. Gud vad jag skulle vilja ha några sådana. Tänk att få odla i sådana. Hm....undrar hur man bygger dem?
Ta vara på livet och varandra.LEV NU.Kram Marie

1 kommentar:

  1. Lottas blogg o instagram läser jag också varje dag.. Sååå bra! Hon är påhittnig :) Hihi, vi får slå våra kloka hjärnor ihop o bygga ;)

    SvaraRadera