onsdag 8 februari 2017

Spaljeer



Blir inte riktigt klok då det här med internet. När jag söker på min padda på spaljeer kommer massor av bilder på spaljeer. När jag nu ska kolla in på den stationära datorn finns inte samma bilder. Frusterande!!! I alla fall håller jag på att kolla in en spalje till min klätterros som jag planterade i fjol. Jag har hittat en som jag gillar och som går att göra själv om man är händig. Tyvärr är det ingen av dessa bilder här uppe utan den bilden kommer helt enkelt upp senare i mitt flöde.
Den fiffiga spaljen eller vad man nu ska kalla den för som sätter upp de rosa pionerna är i alla fall från www.wexthuset.com enligt bildens text. Har inte själv hunnit kolla in där än men måste göra det.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar