onsdag 15 februari 2017

Planering


Planering på hög nivå på jobbet angående semesterplanering. Tidigt kan tyckas - men bra att planeringen är börjad. Vi har ju redan planerat vår semesterresa och längtar massor. Men jag skulle vilja åka runt i Sverige också. Jag är så himla glad att jag bor i det underbart fina Sverige. Men det är som med allt annat som jag rör mig vid. Jag blir lätt hemma blind och njuter inte av allt det goda som finns runt omkring mig. Men i år blir det bara den resan som redan är bokad och resterande tid till att njuta av hemma. Ja kanske någon dagstur.
Se här ovan en bild från vår fina huvud stad Stockholm. Det måste nog vi besöka, om det blir i sommar vet jag inte annars kanske en weekend i höst.
Finns så otroligt många ställen jag skulle vilja besöka på jorden. Många ställen i USA - men känner helt spontant nu att känns inte läge att ta sig över dit med allt elände i världen. Portugal, Spanien, Frankrike, Kroatien, England, Irland, Australien,Norge, Danmark.......listan kan bli lång. Men som sagt inte att glömma den fantastiska fina plats vi bor på Sverige.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

1 kommentar:

  1. Så sant! Och nu mer jag ser av Sverige desto mer sugen blir jag på att upptäcka mer! Dessutom finns ju intressanta länder på nära håll, om man vill resa utomlands. Norge till exempel!

    SvaraRadera