tisdag 11 juni 2019

Blir så illa berörd

I går kväll skulle jag och gubben besöka min barndomsvän som jag tidigare berättat om här på bloggen. Vi köpte med fika bröd och Coca-Cola som hon gillar. MEN det blev inte riktigt som vi tänkt oss det hela. Hennes dotter var där och undanbad sig besök. Jag blir inte illa berörd över att vi inte fick besöka utan att hon, hennes bror och mamma samt mormor och morfar går igenom en mycket tuff tid just nu. Allt kommer lite ikapp kan man säga. Hur blir det i framtiden? Hur kommer Annika att kunna röra sig? Vad händer med allt det praktiska? MED ALL RESPEKT att det inte är OK med spontan besök. FAST vi bara vill visa att vi bryr oss. Jag förstår precis hur de snurrar i deras huvud runt runt. Jag kan bara sända en tanke och en önskan om att allt ska lösa sig på det absolut bästa sättet. Fy tusan om människor bara kunde ta vara på sina liv och leva för dagen.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar