söndag 22 september 2024

Aquila Formula 1000


Vårt barnbarn William har kört sitt första race på Mantorp Park i går.
Min mamma och jag satt som klistrade vid TV och kollade in race 1 och race 2. Det tredje racet visades ej. Oklart varför det uteblev. Men enligt startlistan var det 18 startade och han kom på 11 plats. Så sjukt stolt. 
Veckorna och helgerna springer iväg så himla fort. Jag har en hel lista med att göra saker för mig själv och mitt hushåll. Tyvärr ligger priorn på att hjälpa min mamma i första hand. Men mitt måtto är att göra någon eller några saker på listan varje vecka. Tänk att jag vill så mycket men ork och tid finns inte som förr. Bara jag passerade 60 års strecket gjorde en stor förändring i min kropp. Nu har jag jämt skägg med att få till att gå till arbetet. Hoppas att jag orkar den tid jag har tänkt vara kvar i yrkeslivet.
Fotot är lånat från min dotters Instagram.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar