fredag 6 september 2024

Har nog en ”light variant” av utbrändhet

 Galet sjukt trött på så mycket just nu. Sover mer än jag behöver. Får ingenting gjort av mina egna drömmar….men jag vet att jag finns för min mamma mer än någon annan. Precis som hon har gjort för mig och för hennes mamma. Jag känner mig nöjd i mitt samvete att jag hjälper henne. Hon rensar och rensar i sina gömmor. Hon berättade för mig att hon blev nästan arg på sig själv vad det gällde hur mycket saker hon hade. Jag säljer på Tradera och åker till Röda korset samt återvinningen. Igår tog hon fram ett fotografi på hennes mormor Gerda som levde 1886-1946. Jag tyckte Gerda var väldigt fin. Jag ser även drag i henne som jag har. Hoppas jag kan få den bilden sedan. Här är hon

Hittade även så gulliga foton på min mamma

Samt min morbror Jan-Eric

Har varit hemma några dagar med en massa värk i benen. Stödstrumpor och Ipren har det varit prio på.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar