onsdag 11 september 2024

Bok begär

 Galet vad jag älskar böcker. De ger min en ny värld, en ny vän och en ny bild på att fly från verkligheten. Konstigt kan tyckas att just jag gillar böcker så mycket i min familj. Mina föräldrar och bror har jag aldrig sett läsa böcker. Sedan vet jag inte heller om det har gått vidare igenom mina döttrar. Jag vet att en utav dem läser när tid finns. Jag har nyss avslutat denna bok 

Den var otroligt bra och rekommenderar den starkt.
Det finns flera böcker från samma författare som jag skulle vilja läsa. Frågan är bara om jag ska köpa dem eller låna på biblioteket. DET FINNS ETT STORT PROBLEM BARA. Jag har ett personligt biblioteket här hemma där jag bör läsa och göra mig av med först. Samt att låna på Stadsbiblioteket är gratis och gratis gillas. Jag har i alla fall skrivit upp dessa böcker i min bok om böcker jag vill läsa.



Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar