lördag 14 september 2024

Vems mamma ska vi anställa?

På jobbet brukar vi äta hämtmat ibland. Vi har en kille som verkligen har mycket manliga hormoner. Han glömmer ofta saker och ting. Det gäller allt. Verktyg som att plocka av från bordet. Så nu sist vi åt hämtmat glömde han sin läskburk, bestick och servett. Då kunde jag inte låta bli att kommentera detta : Vems mamma ska vi anställa?
Det blev inte uppskattat - fast han tar det på rätt sätt. Men mina andra kollegor gillade det.
Igår var det firma fest. Jag kan inte minnas på rak arm när jag blev så berusad sist. Men det klart börjar festen 17:30 och förfesten 15:00… då blev det som det blev. Men tidig hemgång för mig runt kl 23. Det gillas men som vanligt blir det dåligt med sömn. 
När jag kom hem såg jag på Instagram ett sorgligt besked. Min dotters katt hade blivit påkörd. Så otroligt tråkigt - en familjemedlem som lämnar. 
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar