söndag 22 december 2019

Frö som gror

Nu är fröet sått och har börjat att gro. Skönt att det blev av tycker säkert många.
Vi får väl se hur det växer upp och hur vi kommer att skörda grödan. För att vissa gånger har man en stor förväntan över något och slutresultatet kanske inte blir som det är tänkt. Men det får tiden visa.

Älskar när det regnar och smattrar på fönstret. Men mycket trist för alla barn som vill vara ute i snölandskapet. Men för min del är en grön vinter att föredra.

Läste på en utav döttrarnas Instagram just detta
För att finna en annans hjärta måste du först använda ditt eget

Mycket bra skrivet - så nu gäller det för samtliga som vill komma åt någons hjärta att först använda sitt egna. Det är ju som i mycket annat här i världen. En person tycker si en annan tycker så. Alla är vi väldigt olika. Det är ju en himla tur 🍀. För hur skulle världen se ut om alla hade ett hjärta som mig? Ja det är en fri tolkning....det går ju att tolka precis som man vill. Jag tolkar på ett sätt och du tolkar på ett annat sätt.
Måste bara säga att helt plötsligt har bloggen fått många läsare...det är ju roligt. Men jag kommer fortsätta att skriv, tycka och tänka precis som jag gjort innan. Bryr mig inte ett smack om vad människor tycker. De får då lära sig att scrolla.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar