tisdag 31 december 2019

Nyårsafton 2019


Det blir en helt vanlig dag för oss och våra planer blev inte som vi hade tänkt oss. Vi hade tänkt äta middag med mamma och pappa. Men mamma är förkyld och ligger till sängs. Så jag tog en morgon promenad till affären och köpte lite oxfilé till gubben och mig. Det är så förbaskat skönt att bara få göra det vi vill. Gubben är bänkad vid TV och jag läser en så himla bra bok - Malou Von Sivers Olycksbarnet. Har inte läst så mycket som jag har läst på sistone. 
Mellan varven måste jag padda lite och kolla runt lite på Hemnet. Hittade denna fina stuga på Öland, 40 kvm utgångspris 1 295 000kr. Väldigt gullig!

Måste även visa den otroligt fina amaryllis snitt jag köpte 20 december och står så fint än. Jag köpte dem på Brantingstorg.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar