lördag 29 februari 2020

Min fredag


Efter en otroligt dålig sömn denna jobbnatt vecka hade jag bestämt mig att inte ställa någon klocka ⏰ på fredagen. Nej sova så länge jag ville. Det var skönt. När jag vaknade runt 13:30 tiden bestämde jag mig för att gå med nattlinne på hela dagen. Så jag satte mig och åt lite då kom ett sms från bibblan. Min efterlängtade bok jag ville låna har kommit. En snabbkoll hur öppettiderna var på bibblan. Öppet 13-17. Wow... snabbt på med kläderna. Solen sken och jag är så glad och tacksam över detta sms. Jag fick en promenad och solsken på mig samt den efterlängtade bok. Har redan läst en fjärde del av den. Den biter sig fast. På kvällen kostade jag på mig lite popcorn 🍿 också.
En del dagar i livet behövs det inte större grejer. Jag är så tacksam.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar