torsdag 4 februari 2021

Snurrar i huvudet

Först och främst vill jag visa denna lånade bild av dessa skönheter. Alltså hur söta är inte dessa.
Sedan till det som sätter snurr på mitt huvud. Jag har berättat hur många gånger som helst att jag vill ha en stuga. Mina föräldrar har en sommarbostad utan dusch, toalett och avlopp. Samt att huset behöver målas och byta fönster. Det finns mycket att jobba med där. Men jag och även mina barn har varit där väldigt mycket i våra liv. Det finns mycket känslor där. Jag vet att min bror inte kommer att ta hand om stugan. Jag har inte kunskapen till att fixa allt. Ska jag vara så ego trippad och säja nej tack den dagen som kommer till stugan?  
Ska jag ta precis hela sparkapitalet - exakt hela sparkapitalet till en kolonistuga i Fålhagen? 
Tänk om jag visste hur jag skulle göra?
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar