söndag 19 januari 2020

Helgen i TV:ens tecken


Mycket TV đŸ“ș hĂ€r hemma just nu. Det Ă€r mycket sport - skidor pĂ„ lĂ€ngden och tvĂ€ren - till min gubbe som igentligen inte gillar att sporta. Men tur att han har nĂ„got för sig.
SjĂ€lv bakade jag morotskaka i gĂ„r - som Ă€r en favorit hĂ€r. Jag gav nĂ„gra bitar till grannen och förĂ€ldrarna ocksĂ„. Det Ă€r sĂ„ himla roligt att bjuda pĂ„ bakverk 🧁 de blir sĂ„ glada.
Sedan har jag bestĂ€llt Swansons nya katalog för 2020. TvĂ„ resor Ă€r redan bokade för i Ă„r. Det kan ju bli en till - det vet man aldrig. Dessa tvĂ„ resor Ă€r dock inte med Swansons. NĂ€sta Ă„r vill jag Ă„ka till Lofoten och England. Men USA đŸ‡ș🇾 lockar alltid. Men min resekompis och arbetskollega gillar inte att flyga. SĂ„ USA fĂ„r jag vĂ€l upptĂ€cka sjĂ€lv i sĂ„ fall.
Ta vara pÄ livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar