torsdag 2 januari 2020

Hinder


Vilken underbar dag idag. Plus 7 grader ute med lite vind och kunde cykla idag med. Älskar!

Med livet i min kappsäck tar jag mig fram till olika mål. Har fått så många tillsägelser, råd om dittan och dattan - hur jag ska framföra saker och ting till några människor. MEN de får inga tillsägelser om hur de ska bete sig. Det jag syftar på är om jag ställer en fråga eller inbjudan då borde det ligga i varje människas grundtänkande att lämna ett svar, det tycker i alla fall jag. Jag kan inte be folk om hjälp - för de behöver de inte göra. NEJ naturligt vis inte - men svara på det då. Jag personligen tycker inte att det är värt detta, med att inte ge ett svar. Men det kanske är det myntet jag måste ha i min ficka detta år. Att helt enkelt ge fan i ditt och datt.

Jag har i alla fall bestämt mig nu med en sak och det känns skönt att kunna ta det beslutet själv. Bäst att passa på medans jag har tid och inte behöver göra något förhastat.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar