lördag 28 januari 2017

En riktig slappar dag

Vilken dag.....har inte gjort många knop. Sitter och lyssnar på Enya på Spotify. Hade tänkt börja med ett målarprojekt....men som så mycket annat som jag tänker blir det inte av.
Har i alla fall googlat runt lite på sängöverkast och hittade detta på Hemtex:s sida. Det heter Eva-Lotta. Jag ska nog kolla in det i verkligheten och eventuellt köpa till gästsängen nere. 
Läser mycket på nätet och mycket bloggar. Jag älskar bloggar. Jag älskar också USA 🇺🇸.
Men är väldigt orolig för framtiden med den president som de har nu - Trump. Gillar inte hans hårda bestämmande tackterna. Nej jag älskade Obama, vilken fantastisk människa han är.
All lycka till i hans liv!
Ta vara på livet och på varandra. LEV NU. Kram Marie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar