lördag 28 januari 2017

Tryck på gilla!

Hahaha.....i min hjärna kom precis detta upp: Hur ska någon gilla mig - när jag inte gör det själv?
Tryck på gilla knappen!
Det finns bara en på jorden som kan gilla mig riktigt mycket och det är JAG.
Sitter här med paddan och tänker på att olika människor runt omkring mig lyckas med många olika saker i sitt liv. Det är ju super bra. Varför gör inte jag det? Ja....det finns säkert många faktorer. Tänk om jag bara kunde gilla mig lika mycket som jag gör med mina barn och barnbarn. Då skulle även jag lyckas. Då skulle jag inte utsätta mig för detta liv. Jag måste nog bli lite mera egoistisk. Tänka på mig själv. Jag lever i dag på lånad tid....när som helst kan ju vara den sista dagen - fast jag lever presic som om jag vore odödlig och kommer att leva ett evigt liv. Jag måste älska mig själv, ge mig det bästa, göra saker som jag vill, bara för mig helt enkelt. JAG ÄLSKAR LIVET OCH MIG SJÄLV!
Nu jävlar måste det bli ändring.
Ta vara på livet och varandra. Jag tänker ta vara på mig och mitt liv, från och med nu.LEV NU
Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar