onsdag 18 januari 2017

Skön känsla

Först måste jag bara visa denna underbar bild på Uppsala slott som Ernst Nilsson i en Facebook grupp har lagt ut. Jag gillar den otroligt mycket - den är lite spöklik. Önskar att jag vore lika duktig på att fota. Men jag gör så mycket annat än att träna på just fotografering. Gäller att välja sina hobbys. Just nu är det att läsa böcker, titta på film och självklart sitta med paddan som tar min tid. Men jag har i alla fall bestämt mig för att tänka på vissa saker. En sak är att begränsa intag av föda och tänka till så att jag inte utsätter mig för dålig energi. En riktigt skön känsla att komma till insikt med det.
Jag har även bestämt mig att jag ska gå över till vanligt 5 skift. Så vi får se när det kommer att träda i kraft. Det kan ta 3 månader. Den känslan jag hade förra veckan när jag vaknade upp gjorde att jag bestämde mig. En riktigt skön känsla.
En skön känsla är också att jag har så otroligt fina barn och barnbarn. Tänk vad tomt det skulle vara utan dem. Tycker synd om alla som inte har barn och inte har fått barnbarn än. Det är absolut det bästa som har hänt mig. ❤
Ta vara på livet och varandra. LEV NU.Kram Marie

1 kommentar:

  1. Skönt att kanske gå vanliga 5-skift schemat än de du går idag? :)
    Mycket fin bild på slottet... Jag önska rjag med va duktig!

    SvaraRadera