tisdag 17 november 2020

Lediga dagar springer iväg

 Två lediga dagar bara sprang iväg. I går hjälpte jag min mamma med att hämta sitt nya id kort. I dag kollade vi in soffa. Hon vill köpa ny soffa. Vi var till Mio där vi tittade och provsatt soffor. Jag tyckte en soffa var mycket bra där. Hoppas att även hon tyckte den var bra. Vi åkte även till IKEA och tittade på soffor. Men där kändes som om mamma bara blev trött. Inte lätt att göra detta när man nästan är 80 år. Jag låter henne suga lite på ”soff karamellen”. Jag tycker även att hon ska köpa ett nytt soff bord. MEN det ville hon absolut inte. Lite bilder på den soffan som jag tyckte hon ska köpa...men det är ju inte jag som bestämmer. Alla bilder är från Mio.

Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar