fredag 13 november 2020

Något som ligger varmt i mitt hjärta

 Amerika  - har varit ett önskedröms land för många. Många svenskar som emigrerade dit på 1800 och 1900 talet. Det är ett ställe på jorden som även jag gillar. Tänk att få åka runt där och uppleva deras underbara natur och fina platser. Ja drömma går ju. Jag har lyckats få sett favorit stället San Francisco - min absolut bästa resa. Har även fått besökt Florida, även den var fantastisk på något sätt. Men hur blir det i framtiden? Ja ingen som vet. Men de senaste veckorna har det varit väldigt hett där på grund av president val. Jag älskade Barack Obama. Är väldigt lite insatt i deras politik som de har i USA. Men den nuvarande presidenten Donald Trump gillar jag absolut inte. Vilken pajs han är. Så jag hoppas på att Joe Biden och Kamala Harris ska få USA på fötter igen. 





Jag följer ett Instagram konto som heter us_loverss , har plockat ett ax av vad de har för helt underbara bilder. MEN JAG VILL ÄVEN SÄGA ATT VI BOR I ETT FANTASTISKT FINT LAND. Skulle även vilja göra en Sverige resa. Men just nu blir det att lägga allt resande på ”is” pga Corona.

Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar