lördag 5 december 2020

Barnbarn

 En utav mina vänner har blivit både mormor och farmor med bara 20 dagar i mellan. Tänk vad himla roligt de kommer ha i framtiden. Albus och Seth. Så fina killar.

Jag kan erkänna att jag längtar efter alla mina fina barnbarn. Men livet har inte tid för att träffas just nu. Coronavirus gör att vi måste vara väldigt försiktiga. Tur att FaceTime finns. Måste ringa oftare...hoppas att de vill svara då. De absolut finaste som finns är alla de sex stycken som finns. Önskar att jag kunde vara med dem jämt.



Alla bilderna har jag tjuvat från Instagram. Älskar er alla till månen och tillbaka. 
Tittar just nu på Så mycket bättre och blev helt kär i Helene Sjöholms frisyr. Undrar om jag skulle passa i den. Vad tror ni?

Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar