onsdag 9 december 2020

Vad vore livet utan Instagram?

 Ja - att sitta en stund med paddan är lätt ett beroende. Jag fastnar för mycket på Instagram. På senaste tiden är det några konton med stugor uppe i norra Sverige. Många med en fantastisk omgivning av sjö, skog och mark. Samt hur de bygger om sina stugor. Då kickar det igång igen...stugdrömmen. MEN vad tusan det kommer ju inte bli så där om jag skulle köpa mig en stuga. Jag vet ju knappt hur man håller i en hammare. Titta in hos @stuglivet 



Ljuvlig stuga.
Jag vill även berätta att just denna jul har jag blivit kär i batteri ljus. De finns i varje vrå här hemma. Köpte en guld ljusstake med batteri till min svärmor. Passade på i måndags på IKEA. De reade ut massor av grejer i julsortimentet. Så har nu pyntar med två lyktor med värmeljus på batteri.

Ser ni husmössen?
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar