torsdag 22 april 2021

April, april

Efter några dagar med helt ljuvligt väder med sol och värme på ca +15 grader kom bakslaget idag. Snö och regn om varannat. Men marken är väldigt varm så snön ligger inte kvar så mycket. Men lite ser man att det fastnat på gräsmattan. Men jag cyklade i morse till jobbet. Då var det inte så farligt busväder. Men efter jobbet kunde jag inte se ordentligt när jag cyklade. Det piskade i ögonen. Men skulle ju bara hem. Så det gick bra.
Ju mer jag lägger ner tid på min favorit Instagram - ju mer deppig blir jag. Alla grejer folk fixar i trädgården, kolonistuga eller fritidsboende. Ju mer jag tittar ju mer inser jag att min dröm kommer inte att kunna bli av. Tänk hur livet blir när en av personerna i ett förhållande inte kan vara med på samma sätt en frisk människa. Jag känner att mitt liv får dras tillbaka pga detta. Försöker att hitta andra vägar till att tillfredsställa mig själv. Eftersom jag inte vet hur mitt liv ser ut om några år.

Jag har kollat över hur jag kan lösa en egen jordgubbs odling på balkongen. Se vad mycket tips det går att få fram på nätet.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar