torsdag 8 april 2021

Herre min skapare



Jag vill fixa till vår balkong. Köpte redan förra året klinkers golv till balkongen. Men har ett skåp på balkongen som tar mycket plats. Rymmer en hela massa bra att ha saker. Herre min skapare. Är det tänkt att vi ska använda allt som finns där inne? För nu är det så att en gammal kollega ska komma och hämta skåpet i morgon. Tusen tack! Så jag har varit tvungen att plocka ur detta. En himla massa krukor, väskor och annat bråte. Skåpet är nu tomt. Bråte i hela lägenheten. Måste få till detta. Inte okey att ha en massa saker som inte används. Har bla en Bosch köksmaskin sedan 1980 talet. Jag minns den så väl. När barnen var små, eller rättare sagt tvillingarna var små. Då blandade vi all mat i mixern. När vår största dotter var liten körde vi köptas barnmatsburkar. Hon var lite kinkig med maten. Medans tvillingarna smaskade och åt. Vilken skillnad det var på köptas mat och hemlagat. Oj oj oj....
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar