söndag 25 april 2021

Kommer aldrig hända igen - ett minne blott











Påsken 2014
Detta kommer aldrig att ske igen. Inte hemma hos mig i alla fall. Ett långbord och en massa mat med familjen. För vi bor inte så längre. MYCKET tråkigt. Tänk vad underbart det är med all förberedelse med mat och att kunna vara tillsammans. Dessa bilder kom upp ur Facebook flödet och det är min dotter Jannice som är fotograf. Just då trodde inte jag att framtiden skulle gå denna väg. Visst är det tur att man inte i förväg vet hur framtiden ser ut. Att kunna leva här och nu. Det måste jag bli bättre på. Njuta av varje dag. För varje dag har något gott för livet att leverera. Det är något som jag måste bli bättre på att njuta av.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar