söndag 26 december 2010

Jag tror jag kommer att gilla dessa!


26 december 2010 dagens namnsdag är Stefan, Staffan - grattis på namnsdagen Stefan Jansson och Staffan på jobbet.
Annandagen är här och jag kan inte riktigt smälta att mina underbara tekoppar har gått i kras. FAST jag fick en liknande av Sara - som jag har dryckigt ur varje morgon sedan julafton. Men jag har letat och letat efter liknande på nätet - utan resultat förstås eftersom mina muggar fick jag i tonåren. Men jag hittade denna kopp hos "Systrarna Sockervadd" - så jag beställde mig alla de hade kvar på lager, dvs 4 st. Så nu kommer det att kännas bättre tror jag när dessa kommer hem till mig. Min julklapp till mig.
Ta vara på livet och varandra. Kram Marie

2 kommentarer:

  1. jaa de är du värd mammsen :D dem är ju sååå fina pusss

    SvaraRadera
  2. å,vad fina. sånna skulle jag med vilja ha!)=)

    SvaraRadera