lördag 25 december 2010

Strålande jul







25 december 2010 Juldagen.
Vilken underbar dag det är julafton. Jag blir så himla glad av att se mina barn med respektive komma. Samt tänk att få se glittrande småbarns ögon när tomten kommer. JAG BARA ÄLSKAR ATT SE SMÅ PRINSARNA.
Jag tror att alla kände sig nöjda med dagen. Alla mina kära var här och maten blev lyckad. Jultomten var gudomlig - ja vad kan jag mera önska mig. Jo att det finns så mycket kärlek i människor som jag aldrig har träffat. Jag fick det bevisat på julafton. Jeanettes underbara vän Sara gav bort sin fina stora temugg efter hon hade hört om mitt kras. Jag blev så himla glad och rörd av hur mycket värme det finns i denna tjej - som jag aldrig någonsin har träffat. Men jag hoppas verkligen att jag ska kunna för göra. TUSEN TACK SARA! Jag blev otroligt glad. Vi vuxna köper ju inte julklappar till varandra. Men jag fick en sådan fin julgruppsbukett samt pepparkaksljus samt vanliga kronljus. Jag vill inte att mina barn ska lägga ner så mycket pengar på mig när de behöver pengarna själva. TUSEN TACK FÖR ALLT OCH ATT NI ÄR SÅ GULLIGA. I LOVE YOU ALL!!!
Ta vara på livet och varandra.
Kram Marie

2 kommentarer:

  1. tack själv för en mysig o trevlig dag o kväll =) alex är kanon nöjd och vart så lycklig när han vakna då han fort sprang till sina nya leksaker =) pusss

    SvaraRadera
  2. VERKLIGEN MYSIGT!!!!! Jag saknar maten,sällskapet å den dagen... Kan man få uppleva de igen.. Jo,en liten bit igenom filmkameran =)

    SvaraRadera