tisdag 18 augusti 2020

Pyjamas dag

Huga liten vilken dag att vakna upp till. Jobbar natt och sover med ögonbindel. Behövde gå på toan några gånger....det blir lätt dålig sömn när jag jobbar natt. Vaknar av att hela rummet, hela lägenheten samt jag själv är så himla varm. I dag skulle jag helst bara vilja gå i pyjamas....med lite mera eftertanke det är ju tisdag. Tisdagar är en dag jag inte gillar. Det kan ju förklara ett och annat. Nej idag vill jag bara vara hemma i min egna lilla bubbla. Fick också som plåster på såret 4 st tidningar eller rättare sagt 5 tidningar jag prenumererar på idag. Då vill jag bara gosa ner mig i en filt och gömma mig med dem. Att vara chef över min egen dag liksom. MEN det fungerar ju inte ...det är ju någon som är chef över mig och bestämmer att jag ska göra annat. Tänk vad skönt det ska bli den dagen jag blir pensionär. Då jäklar ... Här är lite tips inför hösten.
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar