söndag 4 oktober 2020

Böcker

 

Böcker!
Finns det något bättre än böcker när jag känner att jag bör vara hemma? En riktigt bra bok kan göra så att jag glömmer tid och rum. Samt att den blir en riktig bra vän. Knäppt tycker säkert många av er. Men inte för mig. Jag har ett helt skåp med pocket böcker som jag troligen inte kommer igenom innan jag dör. Men jag kämpar på. Just nu läser jag Carin Gehardsens kriminalserie i åtta delar. Den är bra. Det absolut bästa med pocketböcker är ju att kunna lämna dem till någon annan, ställa dem i vår tvättstuga, lämna dem i trälådan som finns i Fålhagen eller lämna på Myrorna.
Jag försöker att hålla mig från att köpa nya böcker. Lånar hellre på bibblan. Gratis och har fungerat väldigt bra när jag har beställt böcker.

Jag slog till med nya gummistövlar. Ett par vanliga korta och ett par fodrade korta. 
Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar