lördag 24 oktober 2020

Skiftarbete sätter sina spår

 





Jag vaknade klockan fem och det är ledig lördag. Hm...det är så det kan bli när jag jobbar skift. Jag gick upp tände lite ljus, kokade te samt satte mig i min mysfåtölj. Apropå mys. Kolla in bilderna med de helt ljuvliga hundvalparna och kattungen. Kattungen är en kollega som har tingat den. Sibirisk kattunge som heter Haddok. Hon har redan två innan, ja hon har haft tre men den ena var sjuk och blev tvungen att avlivas. De ljuvliga hundvalparna är min dotters Berner Sennen och den andra är någon slags spaniel som en bekant har. Själv skulle jag vilja kunna njuta av precis den kärleken en hund/katt kan ge. Men jag får nog vänta lite tills jag gått i pension. Jag vill då ha en eller två Cavapoo. Blandras mellan dvärgpudel eller toypudel och cavalier kring charles spaniel. Som bilden nedan

Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar