torsdag 9 juli 2020

20 år samt 6år

Att få fylla 20 år är nog det mest underbara födelsedagen som man kan önska sig att få uppleva igen. Hela livet framför sig. Att kunna få vara ung och vacker samt bara leva på - vilken känsla. Det här är min svägerskas dotter, Julia. Hon fyller just 20 år idag. Tänk om jag kunde dra tillbaka tiden. Oj vad det skulle vara roligt. Super stort grattis Julia. Sedan hoppas jag att det är ok att jag har ”tjuvat” bilden, den är så underbar. Min svägerska säger att bilden skulle kunna platsa i sommarpratarna i P1.
Alltså har ni hört några sommarpratare i år? Jag har bara lyckats höra två stycken än. Det är Greta Thunberg och Shima Niavarani. Jag behöver lyssna på flera. Eller rättare sagt jag vill lyssna på flera.

Felix - ett utav mina sex barnbarn fyller 6 år precis på samma dag som Julia. 6 år är också en bra ålder. Även där är hela livet framför sig. SAMT har ingen stor vetskap om allt jävla skit som finns i världen. Grattis finaste killen. Har även här tjuvat ett kort, hoppas att det är ok?


Är det någon som använder vattenstämpel på sina foton? Berätta gärna vad ni har och vilken app i så fall du använder.

Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar