tisdag 7 juli 2020

Semester

Det är ljuvligt med semester och ledighet. Men jag skulle vilja ha någon dag eller dagar för mig själv för att kunna ladda batterierna på absolut bästa sätt. Men allt kan man ju inte få som man önskar sig.
Att få vara en styrande hand hela tiden tär på mig. Som i går kväll då borstade gubben tänderna och gick sedan ut på dass. Kom in och skulle borsta tänderna. Ja det är då jag får försöka att styra honom på andra tankar och förklara att han redan gjort det. Jag blir väldigt ledsen att min älskade gubbe har blivit sjuk. Jag tänker ofta på vår tid tillsammans som vi hade i början av vårt förhållande. Den ljuvliga tiden. Helt underbart och helt för jävligt att ett liv kan sluta på detta sätt. Samt att behöva vårda sin kära innan vi ens blivit gamla. Men bara att hänga med. Men det var inte så här jag hade tänkt mig mitt liv.
Tur att få umgås med föräldrarna medans den tiden finns. Här kommer lite blommor från trädgården. Ta vara på livet och varandra. LEV NU. Kram Marie 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar